|
|
Regel 1: |
Regel 1: |
| {{TopLine}}
| | [[Categorie:App]] |
| [[Category:Routing]] | |
| <languages /><translate>
| |
| | |
| <!--T:1-->
| |
| ==Routing==
| |
| Routing issues worden besproken in het Slack kanaal [https://wazebenelux.slack.com/archives/C0GNB3GUV #team-routing].
| |
| <br>
| |
| * Impact op de routing van [[Non-drivable roads|Niet-berijdbare wegen]]
| |
| * Onjuiste routering naar [[Routing to matching Alternative Street names|adressen met overeenkomstige alternatieve straatnamen]].<br />
| |
| | |
| <!--T:2-->
| |
| ===Penalties===
| |
| Zie de [https://www.waze.com/wiki/USA/Routing_penalties algemene pagina over routing penalties].<br>
| |
| <br>
| |
| Routing penalties voor [[Road types|wegtypen]] [[Off-road|4x4 voertuigen]] en [[Parking Lot Road|Parking lot road (Parkeerplaats)]] en ook het aangevinkte [[Road_Aspects#Weggegevens|segmentkenmerk <i>Onverhard</i>]] kan elk resulteren in een straf van ongeveer een uur. De penalty voor [[Private road|Private road (Bestemmingsverkeer)]] was, tijdens een test enige tijd geleden, het dubbele. Deze tijdsduren kunnen in de tussentijd zijn gewijzigd. De penalties voor [[Parking Lot Road|Parking lot road (Parkeerplaats)]] end [[Private road|Private road (Bestemmingsverkeer)]] worden toegepast bij de overgang naar een ander wegtype, niet bij het inrijden.<br>
| |
| | |
| <!--T:3-->
| |
| * Citaat: <i>Als een segment nooit voor routering mag worden gebruikt, moet het niet worden aangesloten op het wegennet. Waze kan bijvoorbeeld over niet-berijdbare wegen toch een route geven als de omstandigheden zodanig zijn dat de route inclusief de hoge penalty nog steeds de beste route blijkt te zijn.</i><br>
| |
| | |
| Zie ook de globale pagina over [https://www.waze.com/wiki/USA/Routing_penalties routing penalties].<br>
| |
| <br>
| |
| | |
| </translate>
| |
| {{Bottomline}}
| |